Peremajaan rumah laser

sebelum dan selepas peremajaan muka laser

Adakah mungkin untuk melakukan peremajaan muka laser di rumah?

Teknologi peremajaan laser memasuki kehidupan kita baru-baru ini, tetapi telah memenangi kedudukan prosedur pemulihan kulit yang paling moden dan berkesan. Mereka bagus untuk semua orang, kecuali satu perkara - kos yang agak tinggi. Walau bagaimanapun, pasaran kosmetologi bertindak balas terhadap fakta ini dengan caranya sendiri dan secara berterusan mula menawarkan peranti untuk peremajaan laser rumah. Bagaimanakah mereka boleh membantu kita?

Apakah perbezaan antara laser rumah dan pemasangan profesional?

Peralatan pengiklanan untuk peremajaan rumah mendakwa bahawa ini adalah pengganti lengkap untuk prosedur salon. Kebenaran di sini hanyalah peratusan kecil. Apakah perbezaan antara peralatan rumah dan profesional?

  1. Peranti untuk kegunaan rumah lebih padat, masing-masing, mereka tidak mempunyai kuasa yang sama seperti yang profesional.
  2. Perkakas rumah tidak berfungsi dengan baik dan tidak mempunyai banyak variasi dalam mod pengendalian. Oleh itu, sukar untuk memilih kuasa sinaran sedemikian pada mereka yang akan bekerja paling berkesan pada kulit anda.
  3. Berdasarkan ini, peralatan untuk peremajaan laser di rumah tidak dapat menyelesaikan masalah kulit yang kompleks dengan berkesan seperti masalah profesional.

Ringkasnya, peranti sedemikian direka untuk melengkapkan penjagaan di rumah dalam gabungan kaedah yang kami gunakan untuk meremajakan kulit.

Apakah hasil peremajaan laser di rumah?

Penggunaan peralatan laser untuk kegunaan rumah hanya boleh membawa kepada dua keputusan yang sangat bertentangan:

  1. Anda akan mendapat sedikit kesan peremajaan, hampir tidak setanding dengan hasil prosedur salon profesional;
  2. Anda memilih mod yang salah dan satu minit sudah cukup untuk anda melecur pada muka anda.

Di samping itu, sebilangan kecil daripada kita dengan teliti dan tanpa gangguan menjalankan prosedur di rumah dengan mematuhi sepenuhnya teknologi dan tanpa melanggar piawaian kebersihan dan kebersihan. Dan menggunakan peranti "dari semasa ke semasa" tidak akan memberikan hasil yang positif sama sekali.

Berapa banyak wang yang anda akan belanjakan untuk peremajaan laser di rumah?

Hujah utama pengeluar peranti untuk peremajaan laser di rumah adalah untuk menjimatkan wang. Oleh itu, ramai wanita dalam kegilaan membeli peranti ini, tunduk kepada godaan untuk "membayar sekali - dan gunakan untuk seumur hidup. "

Apakah yang didiamkan oleh pengeluar?

Harga purata laser sedemikian agak tinggi. Adakah anda bersedia untuk membelanjakan banyak wang untuk "penjagaan tambahan" di rumah?

Laser rumah, seperti mana-mana perkakas rumah lain, mempunyai tarikh luput. Mereka haus dan pecah lebih cepat daripada yang anda fikirkan. Dan jika anda membeli laser sedemikian "pada harga yang murah" - Tuhan melarang bahawa ia sudah cukup untuk beberapa sesi.

Lampu dalam peralatan perlu diganti dengan kerap! Dan mereka, ternyata, tidak murah sama sekali.

Oleh itu, anda akan membelanjakan pada peranti ini kos kursus prosedur peremajaan laser salon, yang perlu dilakukan hanya sekali setiap lima tahun. Dan di manakah faedah anda?

Adakah mungkin untuk melakukan pelapisan semula laser di rumah?

Pada asasnya, garis bawahnya adalah ini. Anda boleh dengan mudah melakukan peremajaan laser di rumah sendiri hanya dalam tiga kes:

  1. Anda seorang pakar kosmetik yang mengamalkan dan mahir dalam teknologi laser, sementara anda berpeluang untuk mematuhi syarat kebersihan dan kebersihan yang diperlukan.
  2. Anda seorang yang mempunyai pendidikan perubatan yang ingin mencuba dirinya sendiri, menyedari sepenuhnya tindakannya.
  3. Anda mempunyai dana tambahan yang boleh anda belanjakan untuk "satu perkara lagi di rumah anda. "

Jika anda masih tiada mood untuk membuang wang, anda harus mencari pusat kecantikan yang boleh anda percayai. Ia agak mudah untuk melakukan ini: tanya rakan dan kenalan, baca ulasan di forum Internet, pelajari laman web syarikat yang dipilih. Jika anda melihat bahawa tiada siapa yang gelap, dan pakar pusat bersedia untuk menjawab semua soalan anda secara terbuka, jangan ragu untuk mendaftar untuk prosedur!